Sataa ja sataa ja sataa.
Eikö tää jo riitä??
Mä tykkään toisaalta talvesta mut sit taas en tykkää.
Nyt ollaan päästy taas tähän pisteeseen että olen erittäin kyllästynyt tähän lumeen.
Mua ärsyttää ketuttaa potuttaa lähteä ulos ovesta, kengät on litimärät kun oot astunut ovesta ulos suurinpirtein. JES!
Kyllä, mun täytyis ostaa kunnon talvikengät!
Ja toi ainainen auton putsaaminen, huoh! Onneks sentään ei ole pihaa mitä täytyisi pitää kunnossa, täällä riittää että autopaikka kolataan, toki sekin on suhteellisen haastavaa kun neiti istuu autossa ja huutaa.
Onneks kolaamisen aina voi siirtää eteenpäin, ei se niin justiinsa ole!
Eilenkin ajattelin että kolaan paikan kun tullaan reissusta takas, no kuinkas kävikään, paikkani oli kolattu! Wiiho!
Ystävällistä porukkaa!

Eilen sain Roron tulevan hoitotädin kiinni puhelimitse.
Sovittiin että mennää tutustumaan Tammikuun 2 päivä sinne, sit mennään taas sinne 3 päivä kun kirjoitetaan palvelusopimukset mut ei se haittaa. Parempi olisikin jos Roro näkisi tulevaa hoitotätiä mahdollisimman useasti ennen kun se viedään sinne kunnolla hoitoon! Mä niin toivon että en joudu sitä sinne itse viemään ekoina päivinä. Voi olla pikkasen haastavaa jättää se sinne huutamaan ja itkemään. Miten siitä sitten selviät töihin? Uskoisin että mulle siinä tulisi niin paha mieli että loppupäivä olisi ihan pilalla! Hyi kauheeta.
No onneks sitä ei aina sinne kuitenkaan tarvitse viedä, mulla kuitenkin suhteellisen paljon vapaapäivä viikolla että sitten saa neiti touhuta kotona. Tuntuu vaan aika tyhmältä että 15 päivästä kuitenkin pitää maksaa vaikka ei käytettäisikään kaikkia :/ Onneks siihen on tulossa muutos! Tosin vasta elokuussa mutta äkkiä se aika menee!

Viikonloppuna meillä voi olla vähän hulinaa.
Jesse, Iina ja Alisa tulee kyläilee! Huhhuija, 2 kpl 10kk tyttöstä täällä, tää mamma voi olla aika loppu viikonlopun jälkeen :D Maanantaina meillä onkin 10 kuukautis neuvola ja sitten lähdetäänkin jonain päivänä turkuun.. Ehkä ke-to?
Jos Iina ja Alisa tänne jää niin siinä tapauksessa me lähetään jo tiistaina! Mutta mä pahoin pelkään että he eivät jää, joudun siis yksin matkaamaan neidin kanssa Turkuseen! No eiköhän me siitä jotenkuten selvitä! Toni tulee sitten lauantaina sinne junalla. Ei kuitenkaan tarvitse kotiin ajella yksin, jotain positiivista.
Jouluaatto vietetään Turussa ja tullaan joulupäivänä jo kotiin. Mennään sitten viettämään kakkos aattoa Tonin porukoille.
Näin meillä tänä joulu. Kauheeta säätämistä ollut mutta löydettiin loppujen lopuksi tämmöinen ratkaisu tähän.
Jospa ens joulu vietettäis kotona?