Mä olin niin onnellinen silmäleikkauksen jälkeen että olen päässyt eroon silmälaseista/piilareista.
Liekö olin onnellin liian aikaisin?
Nyt meinaa tuntuu siltä että näkö vaan heittelee ja huononee.
Tuntuu pahalta myöntää tää itsellenikin.
Olen huomattavasti köyhempi ja minkä takia?
Sen takia että voin jatkuvasti tiputella kosteustippoja silmiini jotta näen kunnolla.
Autolla ajaminen ehkä jopa vähän pelottaa,
näen kyllä, mutta en niin tarkasti ja hyvin kun silmälaseilla.
Jos vain olisin tajunnut tän aikaisemmin niin olisin voinut jättää leikkauksen pois ja ollut tyytyväinen silmälasien käyttäjä.
Tottakai toivon että tää muuttuu, silti pelkään pahinta.
Joten jos multa tällä hetkellä kysyttäisi että suosittelenko leikkausta?!
Vastaus olisi Ei, en suosittele.
Minä kun olin vaan kuullut pelkkää hyvää ja kaikilla kavereilla/tutuilla oli onnistunut oikein hyvin.
Mikä mulla sitten meni pieleen, siihen en osaa vastata.
Ehkä tää tästä vielä muuttuu parempaan suuntaan tai sitten ei.